صورة صاحب النقاش - بسمہ
بسمہ قبل حوالي 12 أشهر

استفسار

السلام عليكم..
بنتى عندها شهر لما برضعها فبتنام ولما احطها ع السرير عشان تنام تصحى تعيط وتعوز ترضع تانى ، بتفضل على الحال ده ممكن أكتر من خمس ساعات ع ما تنام خالص وانا من كتر الرضاعه صدرى وجعنى فايه الحل ؟ ، وهل كل الأطفال كده ولا ايه وهل كده في مشكله في اللبن ولا ؟؟

أضف تعليقاً
صورة صاحب التعليق - Memo Waled Memo Waled قبل حوالي 12 أشهر

انا زيك كده بترضع دقيقة وتنام و تصحي اول ما احطها علي السرير وبتبقي عاوزة ترضع تاني تفضل كده ساعات طويلة وبنتي عمرها شهر ونصف سألت الدكتور قالي علشان مبتشبعش و عندي واحدة قريبتي كده ومفيش حل ليها ربنا يسهلها مع مرور الوقت يتظبطوا

صورة صاحب التعليق - بسمہ بسمہ قبل حوالي 12 أشهر

يعني مش ممكن مثلا يكون اللبن خفيف فعشان كده مبتشبعش ولا إيه ؟
ومعلش انا بنتي ممكن تقعد باليومين متعملش حمام إلا لما أديها أعشاب « بيبي درينك » فده طبيعي بردوا ولا في مشكله كده ؟

صورة صاحب التعليق - Nahla Nahla قبل حوالي 11 أشهر

يا حبيبتى عادى متعملش حمام لمده ٧ ايام مش بس يومين ودى حاجه مش وحشه وبلاش الأعشاب قبل ال ٤ شهور

مشاهدة جميع الردود..
صورة صاحب التعليق - ميما ميما قبل حوالي 12 أشهر

بعد ما ترضع وتنام خليها شوية فحضنك بعدين حطيها على السرير لما تتاكدي انها دخلت بنوم عميق

صورة صاحب التعليق - hadeer hadeer قبل حوالي 12 أشهر

بصي للاسف الاطفال كلهم كده انا بنتي كده بردو بس المشكله عندي انها كانت بتخس فاضطريت ادخلها لبن صناعي اضافه للبن الطبيعي ممكن رضعتين واحده الصبح وواحده بليل عشان تتغذا ومعلش اسمع البنات مختلفين ف الرضاعه عن الولاد ربنا يقويكي

صورة صاحب التعليق - Sos Sos قبل حوالي 7 أشهر

انا كمان نفس الشي برضعا وبتتركو لوحدا بقول شبعت اول ما احطا بدي نيما بتصحا وبدا ترضع كمان وعلى هاد الحال الله وكيلك الله يصبرنا ويكون معنا

الصورة الشخصية
تأكد من تعبئة جميع الحقول
تأكد من صحة اسم المستخدم وكلمة المرور
ليس لديك حساب؟ قم بإنشاء حساب جديد
أو