معلومة أثق بها

الثلث الأول من الحمل

كل ما تحتاجينه من نصائح وإرشادات لصحتك وصحة جنينك في الثلث الأول من الحمل
صورة صاحب النقاش - Ana
Ana قبل حوالي 5 سنوات
فيدوني

لو سمحتو ارجو الرد انا اخر دوره 3/7/2018 كده لي كام اسبوع

صورة صاحب النقاش - كاترين
كاترين قبل حوالي 5 سنوات
مساعدة

انا بالاسبوع العاشر وفي انفصال بسيط بالمشيمة عطتني الدكتورة مثبت طمنوني بتلتصق المشيمة او في خطر ع حياه الجنين

صورة صاحب النقاش - هاجر
هاجر قبل حوالي 5 سنوات
اريد مساعده

بنات لو سمحتو انا هرمون الحمل عندي اليوم 3200 يعني انا بأي اسبوع???? اخر دوره كانت ٤/٧/٢٠١٨

صورة صاحب النقاش - Noura El Ba7rawy
Noura El Ba7rawy قبل حوالي 5 سنوات
سؤال

سؤال انا عيد جوازي الاول قرب وعايزه اعمل سويت وساونا وحمام مغربي وحنه وكده هل ده ينفع انا في الشهر الثاني من الحمل مع العلم اني سقطت قبل كده ياريت تفيدوني ارجو الرد

صورة صاحب النقاش - اسراء
اسراء قبل حوالي 5 سنوات
ي ماميز اعطوني امل كتيير خايفه .. لكي الاجر والثواب ياللي ترد علياااا

اللي مرت بتجربه مماثله ياريت تطمني عملت ايه وكدا انا حامل بالاسبوع الرابع ومن يومين لقيت افرازات بنيه ونقظتين دم بني كدا وروحت للدكتور واداني مثبتات وقلقاحه هل فيه امل انوالحمل يكمل اصل حصلي قبل كدا من شهرين نفس الشئ ودم وخدت مثبتات بس ماكنش ليا ن...

صورة صاحب النقاش - nona
nona قبل حوالي 5 سنوات
نزيف 😰

السلام عليكم بنات.. بليز ساعدوني كان وضعي تمام على المثبتات بس عملت مجهود خفيف مبارح و نزل مني دم نزيف.. رحت طمنت عند الدكتور قلي الكيس موجود لسى و انا باول الاسبوع الخامس.. كتبلي ابر و تحاميل مثبتة وقف الدم بس لما امسح بينزل على المحرمة شي خفيف..و ح...

صورة صاحب النقاش - marwa mubark
marwa mubark قبل حوالي 5 سنوات
سؤال

يا مامات انا اخر دوره لي يوم ٦/٦/٢٠١٨ ممكن تحسبوا لي ف الاسبوع الكام وهل سفر الطائره بأثر علي الجنين هذا اول حمل لي وجزاكم الله كل خير

صورة صاحب النقاش - Nour sherif
Nour sherif قبل حوالي 5 سنوات
بعد اذنكم ...

انا ف الاسابيع الاولى من حملي ... بس ساعات بحس زي ما يكون ف حراره ناحية المهبل كدا 'اعزكم الله' .. وكمان بحس بوجع ف جوانبي .... هو دا عادي ولا ايه !!

صورة صاحب النقاش - Doaa
Doaa قبل حوالي 5 سنوات
طمنوني يا صبايا

يسعد أوقاتكم يا صبايا انا حامل بالأسبوع السابع ولما رحت عالدكتور حكالي في التهابات حول الجنين وطلب اشرب مي كتير بس ما بقدر عليها بتقلب معدتي منها في حدا عندو معلومات عن هالشي وكيف ممكن تروح هاي الالتهابات ؟؟

صورة صاحب النقاش - deniz
deniz قبل حوالي 5 سنوات
استفسار عاجل

مرجبا اني حامل بالشهر الخامس اول أسبوع من الشهر بس بحس جبني اليمين بيوجعني كتير والالم في نفس الجهه من الظهر ويحس رجلي اليمين من الفخذ بيتوجعني طمنوني

العودة لجميع مواضيع المنتديات
قد تهمك هذه المجموعة
تأكد من تعبئة جميع الحقول
تأكد من صحة اسم المستخدم وكلمة المرور
ليس لديك حساب؟ قم بإنشاء حساب جديد
أو